Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 skret ett innlegg tidligere om at jeg traff en fyr i helgen. en som likte meg veldig godt og jeg likte han utroooolig godt. det skjedde ingenting! jeg var ikke utro, men jeg klarer ikke slutte å tenke på han.... jg og min samboer har to barn, og jeg vil ikke gå fra han! men jeg sliter med å sutte å tenke på han andre... jeg trenger rett og slett noen spark i ræva fra damer som har litt med "fornuft" i tankene sine akkurat nå.... sambo og jeg har en liten knekk i forholdet nå, hvor vi ikke er så intime som han ønsker, vi sitter i hver vår sofa og ser på tv, han er oppe på dataen og jeg nede osv.... men er ikke på skilsmissevei forde.... men det er derfor de sommerfuglene jeg har i magen så er så sinnsykt deilige!!!!! hjelp.....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Styr unna, kjære deg.. Går aldri godt for seg. :-) Gjenopprett gnisten i det forholdet du har, gresset kan virke mye grønnere på den andre siden, men alltid vil man ha det man ikke kan få.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Det tror jeg nok alle opplever noen ganger i løpet av livet sitt. Noe annet hadde nesten vært merkelig. Men da burde man virkelig tenke over hvordan det hadde blitt hvis man hadde byttet ut mannen sin. En ny mann som helst vil ha deg uten barna (kanskje). Som ikke stiller opp på samme måte med å stå opp på morgenen, rydde, vaske klær, følge og hente i bhg og på sfo.. Ingen drømmesituasjon... Men jada, de deilige følelsene er veldig lokkende.. Det kan jo være godt da, å oppleve noen sånne forfriskninger iblant
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hvis du elsker mannen din, så lar du det være med det. Opplevde det samme for 6 år siden. Hadde barn, samboer, hus og alt. Traff en fantastisk mann, var utro, flytta fra samboeren (etter en stund) og er nå gift med han jeg traff. MEN, og her kommer det viktige, vi hadde det IKKE bra i forholdet vårt, overhodet!!! Jeg elsket han ikke lenger, og angrer ikke på valget i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 det er så sant så sant! men åååååå, så deilige de er. skal gjøre det rette, er iknen tvil om det. skulle bare ønnske sommerfuglene ble borte HER OG NÅ!!!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå