Gå til innhold

Pedofil mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute sammen med datteren min i helga. En eldre mann kom bort, strøk henne på hodet og ryggen og okket seg over hvor fin hun er (jenta er 3 år). Jeg syns oppførselen var litt rar, men tenkte ikke mer over det og tok med jenta bort derfra.

I dag fikk jeg vite hvem dette er. Tidligere dømt for maaaange overgrep mot små barn ned til 1 år. Vemmes over at dette monsteret tok på min datter, selv om hun selvsagt ikke lider noen overlast av det.

Fikk meg til å reflektere rundt det å beskytte sine barn. Er ikke så enkelt om man ikke skal fotfølge dem frem til ungdomsskolen. Akkurat nå er f.eks min andre datter på 6 år ute og leker med noen venninner.

Æsj. Dette satte en støkk i meg. Denne mannen var forresten bare på området her på tur. Han bor heldigvis et par km herfra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner godt at dette var en ekkel opplevelse. Pedofile skulle vært sperret inne på livstid spør du meg. Tenkt å få seg til å gjøre noe så fælt mot små uskyldige barn. Jeg blir helt kvalm jeg.

Men nå vet du allefall om at det er en pedofil i området, så da kommer du nok til å være ekstra påpasselig så sånn sett er det jo greit å vite om han, og holde ungene dine langt unna han!

Skrevet

Spander kaffe på han... men putt noe i koppen først..

Skrevet

Ekkelt.. En bestefar av en tidligere venninne forgrep seg på en 13 åring for ett år siden, han er i 70 årene. I barndommen min skulle han bestandig ha oss jentene på fanget, ha en suss, klem osv.. Han har sonet en dom på nesten ett år. Kjempe ekkelt å tenke på at han hele tiden var pedofil..

Skrevet

Folk som er overgripere bør straffes hardt og følges tett opp når de slipper ut igjen.

Folks seksuelle legning gjør ikke folk til overgripere. Hjelp til i kampen mot overgrep mot barn og ikke kall overgripere for pedofile. Man vet mer i dag enn at bildet er så enkelt og de aller fleste pedofile begår ingen overgrep mot barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...