Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var ute sammen med datteren min i helga. En eldre mann kom bort, strøk henne på hodet og ryggen og okket seg over hvor fin hun er (jenta er 3 år). Jeg syns oppførselen var litt rar, men tenkte ikke mer over det og tok med jenta bort derfra. I dag fikk jeg vite hvem dette er. Tidligere dømt for maaaange overgrep mot små barn ned til 1 år. Vemmes over at dette monsteret tok på min datter, selv om hun selvsagt ikke lider noen overlast av det. Fikk meg til å reflektere rundt det å beskytte sine barn. Er ikke så enkelt om man ikke skal fotfølge dem frem til ungdomsskolen. Akkurat nå er f.eks min andre datter på 6 år ute og leker med noen venninner. Æsj. Dette satte en støkk i meg. Denne mannen var forresten bare på området her på tur. Han bor heldigvis et par km herfra.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Huff, skjønner godt at dette var en ekkel opplevelse. Pedofile skulle vært sperret inne på livstid spør du meg. Tenkt å få seg til å gjøre noe så fælt mot små uskyldige barn. Jeg blir helt kvalm jeg. Men nå vet du allefall om at det er en pedofil i området, så da kommer du nok til å være ekstra påpasselig så sånn sett er det jo greit å vite om han, og holde ungene dine langt unna han!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Spander kaffe på han... men putt noe i koppen først..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Ekkelt.. En bestefar av en tidligere venninne forgrep seg på en 13 åring for ett år siden, han er i 70 årene. I barndommen min skulle han bestandig ha oss jentene på fanget, ha en suss, klem osv.. Han har sonet en dom på nesten ett år. Kjempe ekkelt å tenke på at han hele tiden var pedofil..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Folk som er overgripere bør straffes hardt og følges tett opp når de slipper ut igjen. Folks seksuelle legning gjør ikke folk til overgripere. Hjelp til i kampen mot overgrep mot barn og ikke kall overgripere for pedofile. Man vet mer i dag enn at bildet er så enkelt og de aller fleste pedofile begår ingen overgrep mot barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå