Gå til innhold

Hvordan gikk det da DITT barn begynte i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre hvordan deres barnehagestart var:)

Har ei lita jente her som snart skal begynne og jeg tenker så på alt; om hun får venner eller blir sittende alene, om hun blir passet på bra nok, om hun kommer til å trives i det hele og det store...:S

Jeg gråt bare jeg SENDTE søknaden, det blir vell flom den dagen hun skal være første dag i barnehage uten meg:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk veldig bra:-) Hun begynte da hun var 16 måneder. Hadde 3 dager med tilvenning og det gikk bra. Hun var litt sint på hjemmebane de første dagene, men utover det så gikk det over all forventning.

Kan nok takke et suuuupert personell i barnehagen for at det gikk så fint og smertefritt:)

Skrevet

Hos oss gikk det også veldig bra. Sønnen min var nesten 2 år da han begynte i barnehagen.

I en mnd gråt han mye når jeg leverte han i bhg, så innkjøring tok tid. Men det da det gikk over, trives gutten så mye i bhg at han gråt hver gang jeg hentet han. Fikk allerede en bestevenn etter 6 mnd i barnehagen. Og guttene er fortsatt beste venner nå 4 år etter.

Han kom veldig fort inn i rutinen, og det gjorde jeg også. Visste nøyaktig når barna var ute og lekte og når dem skulle spise.

Så gutten min trives veldig godt i bhg.

Skrevet

Begynte da han var 15 mnd og det gikk superbra! Det var et godt personell og jeg håper de kan følge han videre etterhvert som han blir eldre. Han er trygg på dem og det gjør meg også veldig trygg.

Jeg syns også det var veldig vanskelig å sende han avgårde. Jeg gråt hjemme og faren klemmet meg heldigvis trygt. Jeg så jo fort at det gikk bra, men det er vel helt naturlige følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...