Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Tak og vegger- våtmopp og klut- klorin ELLER salmiakk [disse må IKKE blandes] (pass på å "rense" etterpå med vann så ikke malinga tæres på/flasser) Er det spesiell tapet (dyr tapet) MÅ du være forsiktig og heller teste deg frem litt. Vindusvask - nal + klut - Jif glassspray eller andre glass sprayer Karmer, og detaljer - klut - salmiakk Kjøkkenskapet og lignende - klut - jif skurekrem Glassflater, kummer, vasker og badekar - klut, skrubb - jif skurekrem Gulv - våtmopp - grønnsåpe =)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Mopp altså hele moppen burde ha et forlengelsesskaft. Har du store vinduer eller langt opp til taket så burde du ha en krakk å stå på når vinduene tas eller forlenger til den du vasker vinduene med. Har du noen spesielle detaljer i huset som gjør at jeg ikke fikk dekket alt nå? 17:48 =)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 17:48 her igjen.. Virker som jeg bruker jif mye, men egentlig bruker jeg LOC fra AMWAY, men det koster litt + at det tar tid å bestille. Men regner med jif holder koken. Kan jo bruke ajax eller noe også. Se over vaskeartikler i butikken, så ser du hva de kan brukes til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå