Gå til innhold

insp. hvor kjøper dere ullundertøy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bodyer, bukser, sokker osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper på sparkjøp. Jeg elsker tom og trine sitt ulltøy, har faktisk kjøpt til meg selv også. (Den største barnestørrelsen passer, og jeg er ikke særlig liten engang).

Skrevet

Kjøper en god del Devold. Enten i sportsbutikk eller via venner som handler på fabrikkutsalg.

Også noe Pierre Robert, vanlig dagligvareforretning.

Skrevet

Jeg kjøper mye Janus på smartclub og på sparkjøp. Ellers kjøper jeg litt på nøstebarn og bestiller litt fra tyskland fra blant engel som har mye av det samme som nøstebarn har, men til bedre pris. Jeg har også handlet litt på name it.

Skrevet

Likar godt Janus, som eg kjøper på coop obs. Men kjøper og ullundertøy på reflex, sparkjøp, nameit og nøstebarn, for å få litt variasjon og meir fargar.

Skrevet

Ifjor name it og cubus. Cubus holdt vaske etter vask:-) Kan dessverre ikke si det samme om name it.

I år handlet jeg hos bare barn. Synes undertøyet er supert foreløpig. Ellers har jeg kjøpt strømpebukser på bare barn også og en til body på lindex. Hittil fornøyd med begge, men det spørs om de holder hele sesongen.

Skrevet

Ja også ulltrøye og ulltights fra Vill (?). Kjøpt på g-sport. Veldig fornøyd:-) Men dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...