Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 synes det er så lite ullbodyer å få tak i... hva syne dere om beige og brun body til jente?er det mere "guttete"?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bruker da lyseblå og mørkeblå ullbody til jente, jeg. Og ungen inni er enten jente eller gutt uavhengig av fargen på klærne. Men nei, beige og brun er ikke guttete.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var nettopp på HM og mener jeg så brune bodyer med beige og samme med rosa striper der. Tror det er helt greit! Det er litt i moten, så du kan ikke gjøre feil. Jeg vet om de som har mørkeblått på jentene, føles litt mer guttete syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Det er undertøy, det er da ikke viktig? Selv kjøpte jeg bare rosa ullundertøy til datteren min (hun er 7, og når hun var baby var det ikke så mye annet å få tak i ) og det ble jo billig når jeg fikk en sønn.... Så nå kjøper jeg bare brunt og blått til jenta, sånn at gutten kan arve
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 "Jeg vet om de som har mørkeblått på jentene"? Høres ut som det er en alvorlig fobrytelse, eller i det minste en sensasjon. Hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Ja du kan til nød bruke brun body til jenta, men husk å gjenvinne balansen ved å også ta på henne rosa tyllskjørt, gullsko med høye heler, masse smykker og tiara til håret. Du vil vel ikke risikere at jenta di blir (æsj... gruer meg å skrive det..) GUTTETE?!? Æææææssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.........
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bruker alle farger til jenta mi og synes hun er fin i det meste. Rosa har aldri vært favorittfargen min og det ser ikke ut som det er noen favoritt hos jenta mi heller (4 år). Når det gjelder ullundertøy så kan du jo bare gjøre det mer "jentete" ved å ta på en kjole utenpå. Jeg har arvet masse flott mørkeblått ullundertøy til jenta mi og synes det er veldig fint under tøffe dongrikjoler f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå