Gå til innhold

svigermonster... ! hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er flere som strever ang svigermoren deres...

Det er vondt å ha det slik for jeg sier hverken aldri, jammen og hvorfor osv til henne i setninger vi diskuterer. Da jeg har hørt det ikke e så lurt, spesielt på folk som er litt sære evt...Jeg prøver å være saklig å rolig men det er alltid galt uansett hva jeg gjør og sier.

Kommentarer på alt vi snakker om og hun skal ha det siste ordet hele tiden samt ha rett, for om ikke så blir hun sint og sur og JEG er manupilerende ! :(

svigermor og svigerfar (som også er enig med henne i alt) samt mannen min (som er satt ut pga henne) skulle ha bilen til en kjøretur. Jeg sa til mannen min at de kunne ha bilen både før og etter jobb for det må jeg jo gjøre. Men det var galt plutselig og jeg var manupilerende fordi jeg ikke hadde sagt NÅR jeg skulle kjøre samt NÅR jeg kom tilbake på slaget klokkeslett !! Er jo ikke lett alltid å vite når jeg kommer hjem alltid fra jobb men sånn ca.... de visste at jeg skulle på jobb og når jeg skulle samt hvo lenge jeg skulle være. så det e noe tull men e jeg da !

eller e jeg helt koko ! ser jeg noe her som jeg ikke skjønne eller ? jeg bare forstår ikke svigermor jeg. hun er så ustabil på en måte.

når både jeg og mannen min er enig med henne da er alt helt topp. når vi besøker henne hjemme er det også topp og alt e fint. Når hun kommer til oss e det bare ditt !! hva skjer ??

mannen min støtter meg så godt han kan stakkarr, men hun har makta ser det ut som for når mannen min sier meninga si så sier hun bare at han må ha si egen mening og ikke unnskylde meg. så der står han paff....

hva kan jeg/vi gjøre her. sie vi noe til henne bli det "krig". hun klarer ikke å ha en voksen samtale fø hun hisser seg opp og kalle meg manupilerende. hun truer med å ta meg et tak om jeg sårer min mann !.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke så mye av, er dette et forsøk på tulleinnlegg?

Skrevet

Ojsann, måtte le litt jeg nå.. forsto ikke så mye..

Skrevet

Dersom du kommuniserer på samme måte til henne som du gjør her på dib kan jeg forstå at du provoserer henne. Ingenting av det du sier gir videre mening.

Skrevet

Ehhh...

Hva om du roer deg ned litt og tar det hele på nytt igjen?

Skrevet

Tror du skal prøve å forklare deg på nytt, for dette var nemlig ganske uforståelig.

Skrevet

Virker som det er du som er sær og spesiell her men. Ikke skjønte jeg stort av inlegget heller.

Skrevet

beklager men vet ikke hvordan jeg kan formulere det ellers...er dårlig å forklare meg desverre.

hi

Skrevet

for meg så høres det ut som dere prater på to ulike måter og ikke klarer og prate den andre sitt språk på en måte,.

samtidig så høres det ut som dama alltid skal ha rett. og det er jo feil..

alle har feil innimellom men man har også rett innimellom..

høres ut som hun bruker deg som argument for at hun ikke får sin vilje i samtalen,.

jeg hadde oversett henne. og når hun starer slik så bare overse henne..

nytter ikke svare,

vis henne at du ikke gidder og høre på henne som skal alltid ha rett.

hun høres ut som hun blir sur for og dra ut,.. og til noen som hun ikke kan fordra at har sine egne meninger.

Skrevet

ja det e sånn det er og sånn jeg mener . riktig forklart av deg. det er defor dette blir så vanskelig med å ha en slik svigermor

:/

skal prøve det du sier, men ikke lett for hun overstyrer oss helt her. bestemmer alt omtrent og gjør vi ikke slik hun har tenkt og mener så blir det balluba.

du har helt rett, vi snakker nok ikke samme språk på en måte. vi misforstår hverande lett da jeg ikke er flink å ordlegge meg til henne. jeg e saklig å rolig men det blir liksom alltid feil for når jeg sier en ting så kommenterer hun rundt tema på en måte samt alltid avslutter setning med noe.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...