Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har kalt den mellomste "jævelunge!". Husker ikke helt hva han gjorde, men storesøster husker det utbruddet der godt ha ha. Huff;-) Sa også følgende til storesøster en gang: Er du helt teit eller???????!!! (etter at jeg hadde bedt henne for sikkert hundrede gang om ikke å hoppe i sofaen. Hun husker godt det utbruddet også he he)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 "Er du dum?" "Ærlig talt nå må du skjerper deg. Nå er du 7 år og må blir stor" "Åhhhh, dust!!!" For dårlig samvittighet nå....føler meg som verdens verste mor...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Har faktisk kalt dem " bortskjemte drittunger" men de oppfører seg sånn av og til, deler de med eks da. De er bedre nå men det var ei stund når de feks fikk lørdagsgodt til barnetv så istede for å si takk så fikk jeg spm "var det alt?" eller "får ikke vi mer?"
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 "Faens unge" og "jævelunge" Ikke høy i hatten etterpå da:/
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Min er 5 1\2 år og jeg har aldri sagt noe stygt til ham!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 "Åhh,helvete og!" Dette er etter mye mas og jeg kjenner jeg holder på å klikke:/
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har sagt blant annet: "Å, forbanna drittunger" (lav, sint mumling) "Skulle ønske jeg hadde noen som kunne komme å hente deg!" Og litt sånt. Iblant strekker ikke tålmodigheten helt til..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har sagt "hvis du ikke skjerper deg nå hiver jeg deg på huet og ræva ut vinduet" Nå skal det sies at det går ei kule varmt her stort sett hver eneste dag, jeg er kjempesliten av absolutt alt, og barnet eier ikke antenner for når nok er nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå