Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Da jeg i dag hentet poden i bhg. (vi er nye her og han begynte der i høst) så spør jeg en mamma og barnet hennes, som leker mye med mitt, kan få være med mitt barn hjem en dag. Da ser dama bar surt på meg og freser, tror du at jeg lar ungen være med noen som bruker sånne støveletter hjem eller? Så bare røsker hun med seg tingene til ungen og flyr på dør. Så der sto jeg paff som bare den og lurer på hva som er så galt med støvelettene mine at dem er skadelig for en 5 åring. Dem er sorte, går midt på leggen, snøring forran, glidelås på innsiden og lave hæler. Har riktignok på meg tights og en stor tunika. Har vekslet noen ord med faren til dette barnet tidligere, men aldri med denne moren. Dama så/hørtes jo gal ut..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, merkelig. Misunnelig kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, snakk om å ha en dårlig dag... Hun hørtes helt rusk ut hun der... :) hehehehehe....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Hun kan da ikke være riktig klok... :/ Dette henger ikke på greip i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 hahahah... drit i det... snakk om å ha en dårlig dag!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Er helt satt ut enda jeg. Hun kunne bare sagt nei. Hadde da ikke trengt å skylde på støvelettene mine. Egentlig er det trist. Heldigvis hørte ikke ungene dette.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Det var jo ekstremt drøyt ... Prøv å ikke ta deg nær av det, damen kan ikke være helt stabil.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er bare satt ut.. Tar meg ikke nær av det. Kan jo ikke være riktig navla. En ting er i alle fall sikkert, jeg tør ikke sende barnet mitt dit om det noen gang skulle bli snakk om det. Faren virker da rimelig oppegående, det er i alle fall det inntrykket jeg har fått etter å ha snakket noen få ord med han. HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Hahaha, du skulle kanskje være skeptisk til å la ditt barn være med hjem til ei dame som oppfører seg sånn iallefall. Må jo være noe alvorlig galt med impulskontrollen til denne damen. Sånn oppfører man seg bare ikke -uansett hvordan støvelettene dine hadde sett ut.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 Kanskje dama er farveblind og trodde jeg hadde knall gule støveletter på meg? Da kunne jeg ha forstått det for da hadde jo jeg vært gal som gikk i dem. LOL HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 Uff, synes nesten synd på barnet som har en sånn mor. Håper at moren forandrer seg etterhvert og blir et bedre mennesker for barnas skyld ellers så kommer barnet til å lide... Dette er jo en fin eks. på hvorfor mor ikke alltid er best...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Hahaha... For ei mærkelig skru(ll)e!! Skulle nesten tatt på noen meget merkelige sko neste gang, og spørre på nytt.. Du skal ihvertfall ikke ta deg nær av det, HI. Hun er nok misunnelig som dagen er lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå