Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 På fredag skal vi kjøre nesten 4 (!!!) timer, og når vi kommer frem er det nesten kveld. Da tror jeg ikke jeg orker å stå å lage no mat av den store sorten., Er det noen som har et forslag til hva jeg kan lage? Evt lage hjemme og varme opp når vi kommer frem? Menyen på lørdag og søndag er jegergryte og biffstroganoff, så det kan godt være noe annet enn gryte Anyone?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Taco kan jo være enkelt og greit. Hakk opp alt som skal hakkes og ha det i bokser. Da er det bare å steke kjøttdeig og skjell/wraps:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Du kan steke kjøttdeigen ferdig også. Da tar den mindre plass og det går fort å varme den opp.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Pølser og potetmos fra pose. Kjøp ferdig pizzabunn og ta med det du trenger av fyll. Sleng sammen og hiv i ovnen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Ferdigstek en lasagne, ta med salat i en bolle og hvitløksbaguetter. Namnam!
Gjest irismor Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Rundstykker, spekemat, røkt ørret/laks og eggerøre. Lag eggerøren ferdig og ha den på en tett flaske. Stek den når du kommer frem, enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Snurring! og Ris! Lett og godt. Trengs faktisk ikke stekes engang om man ikke orker, men utrolig godt stekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå