Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Vi har barn varannan uke och nu er jeg høgravid och varit sykmelt en periode. Har massa vont och er mest hjemme. Mannen min jobber och de ukerna vi har barnefri så prioriterer han venner hele tiden. Igår så var han ikke hjemme först runt 24, nyss så fick jeg en melding om att han ikke kommer hjem till middag. Vil gärna att han ska vara sammen med venner men jag är så ensam, hela tiden och vet inte vad jag ska säga..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Kjære deg, Kan du ikke snakke med ham om det? Han vil jo helt sikkert ikke at du skal være ensom. Kanskje kan du være med på noe av det han gjør, og kanskje kan han avstå fra noen aktiviteter?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Snakk med han. Mannfolk tenker ofte ikke på at man fort føler seg litt ensom og inaktiv når man er høygravid og ikke har energi til å gå ut å finne på noe med venner. Si du trenger også ltt alenetid med han de ukene dere har barnefri og at det skulle jo ikke være nødvendig å dra ut hver dag/kveld med venner de ukene dere har muligheten til å være alene sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå