BabyMama<3 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Mi lille har et veldig pattebehov, men vil ikke ta smokken. Hun er straks åtte uker. Hun får kun flaske, ikke pupp, så er ikke redd for sugeforvirring. Tips taes mot med stor takk. Får så vondt i meg når hun ikke klarer slappe ordentlig av:-(
zombie2be Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Har du prøvd ulike smokker? her var det kun NUK sine som gjaldt de første ukene.. nå går alt. Hva med å ta litt maltekstrakt på tuppen, man kan jo gjenta det noen ganger. Sitt med henne på fanget og hold den stabilt sånn at hun kan "smake" seg litt frem og prøv å holde den litt når/hvis ho tar den,så ho ikke spytter. Bare pass på så ho ikke brekker seg;P Ser nå at min på 7uker har tendenser til å ta tommelen når ho mister smokken,så håper hun skal bli litt flinkere til å holde på den.. lykke til;)
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Tulla mi fant hendene sine når hun var ca 2 mnd. og nå smatter hun i vei på hender og tomler når det passer henne og det er så deilig Ingen smokk her altså. Men hun har ikke hatt så veldig sugebehov heller, så jeg vet ikke hvordan det er..
Billie Jean Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Vi har brukt aventsmokkene. Prøv å masser babyen på kinnet mens du putter smokken inn. Det går også an å prøve å vri på smokken mens den er i munnen. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå