Gå til innhold

POMPdeLUX sine gutteklær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som handler klær til guttee sine fra POMPdeLUX? Hvordan er fasong og kvalitet? Er dere fornøyde? Er jeansene bra på? Fasong? Stive myke? Erfaringer mottaes med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handlet masse derfra i fjor, og var veldig fornøyd. Jeansen er ikke stive, derimot veldig kule og fine i fasongen. Bra kvalitet syns jeg. I år syns jeg derimot guttefargene var litt dystre da men....

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg synes det var en del fint der i år jeg. Men jeg er like opptatt av at klærene skal være behagelige for de små som at de skal være fine.

Sendte en mail til dem om klærene blir sendt fra Norge slik at man ikke må betale ekstra moms i tillegg til oppgitt pris. De svarte at klærene blir sendt fra Danmark men at man ikke må betale toll eller andre avgifter kun den oppgitte pris. Synes det var litt rart . Vet du noe om dette?

Tar gjerne i mot flere erfaringer med tøyet.

Skrevet

jeg bestilte for over 3000kr. ikke noe toll her i gården iallefall;-) men handlet jentetøy da. fått masseskryt av barnehagen fordi det er så behagelig. men nå vet jeg ikke hva gutteklærene er laget av da. men jeg har bestilt deilige tøybukser til min datter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...