Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på baby nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom ventet i 4 år på at mannen skulle bli klar for nr 2.....Sluttet på ppillen i midten av august og mensen kommer enda:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer to var den som var raskest hos oss, slutta med pilla og 3 UKER etterpå testet jeg positivt, må ha fått en eggløsning med en gang og klart treffe blink..

De andre har det tatt noen måneder å få til å sitte, men ikke mer enn 3 mnd så jeg har vært heldig.

Masse lykke til, og husk at jo mer du tenker på det og stresser jo lenger tid tar det. Kos deg men mannen så kommer nok babyen deres akkurat den måneden de mest perfekte lillesøster eller lillebrorgenene svømmer hverandre imøte ;)

Gjest MariRari
Skrevet

Nr 1 kom helt uventet, 2 og 3 på første forsøk.

Skrevet

Nr.2 satt faktisk allerede første mnd vi prøvde.

Gjest sug lut
Skrevet

Lang. To-tre år. Første satt som et skudd, andre tok evigheter.

Skrevet

1 år... Brukte ikke prevensjon etter vi fikk første, men tok lang tid likevel. De 3 neste satt på første forsøk:-)

Skrevet

har alltid drømt om å få et planlagt barn.. Men vi får sette strek etter 3 overraskelser..

Skrevet

Med begge de to første ble vi gravide på 5 forsøk.... (5 pp) mens med 3.mann nå slutta jeg på pillene i aug og ble gravid i mars...

Slapp av frøken og ta det som det kommer, de fleste blir faktisk ikke gravide på første eller andre forsøk =)

Lykke lykke til =) =) =)

Skrevet

Med første mann ble vi gravid på andre forsøk. Nå skal vi prøve på andre mann, sluttet på p-pillen i august, sånn som HI, så spent når baby nummer to kommer, men stresser ikke :-)

Skrevet

Vi brukte 2,5 år på frøkna i magen.

I disse 2,5 årene ligger også 3 MA'er

Skrevet

Begge to satt på første forsøk gitt=)

Skrevet

Nr 1 var overaskelse. Nr 2 gikk på 2 forsøk. Tips til deg er å ha sex i god tid før eggløsning! Jeg er rimelig sikker på at jeg ble gravid av sæd som " lå en stund å ventet" på at egget skulle løsne ;) ellers er det jo bare å prøve å ikke stresse, men hvem klarer vell det når man er klar.... Lykke til :)

Skrevet

Er så rart, første gang tenkte jeg at det tok minst 3 mnd så satt hun med en gang. Nå vet jeg jo hvor fint det er og gleder meg til graviditeten. Har ventet så lenge på dette:)

HI

Skrevet

Sluttet på p sprøyten i desember, har egentligt ikke prøvd på nr 2 før jeg begynte og få mensen igjen for 2 mnd siden, men denne mnd satt spiren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...