Gå til innhold

Pinlige sexopplevelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blitt tatt på fersken? Eller har du rett å slett en pinlig sexopplevelse du ALDRI kommer til å glemme? Del de her:)

Jeg kommer aldri til å glemme den gangen vi feiret svigemors 50 årslag i ett stort lokale. Det ble endel alkohol utover kvelden, og jeg og min kjære bestemte oss for å ha en liten hyrdesstund- på toalettet. Blid og fornøyde etter akten gikk vi ut av toalettet- der sto svigemor!! Hun så seg rundt, ble nok litt flau hun også. Men hun var på langtnær så flau som svigerdattern på søndagsmiddag hos svigers- helgen etter! (uff, i ederu tilstand tenker jeg at vi hvertfall kunne vært litt mer diskre inne på toalettet- det gikk litt høylytt for seg)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ja.. Det var i baksetet i en bil. Vi hadde rotet langt om lenge.. Til slutt kom vi dit hen at buksene gled av å vi skulle ha sex... MEN neida. Han klarte ikke å få opp snoppen!!! PINLIG for både meg og han.

Skrevet

I min familie har vi ett ganske avslappet forhold til hverandres hjem. Det vil si at vi ringer på døra, idet vi åpner den å går inn. Akkurat det skjedde denne kvelden også. Døra var ulåst (ting gikk litt fort i svingene), det ringte på døra og inn kom min bror på 17 år. Ulempen er at vi har en liten leilighet, og at vi hadde sex på sofan i stua. Den ser man med engang man kommer inn ytterdøra;( uff! DET var pinlig det!

Skrevet

Joda, husker det var en smule pinlig den gangen jeg ble med broren til en venninne av meg hjem etter jeg traff ham ute. Vi hadde had et godt øye til hverandre før dette vel å merke. Midt i akten ble døra revet opp og min venninne sto der først å måpte før hun tverrsnudde etter at hun sa et eller annet opp samme gata som fy faen...jeg husker ikke helt nøyaktig, men det var noe i den duren hun hadde ut av seg.

Litt kleint kan man si.

Skrevet

For mange herrens år siden møtte jeg en gutt på en tilstelning. Det var en jubileumsfest med stående buffet og fri flyt av øl.

Vi falt pladask for hverandre, helt ustyrlig, så bare hverandre og bare MÅTTE. Så inn på toalettet bar det.

tok jo selvfølgelig litt tid. Bra var det også! :-)

Da vi kom ut igjen var det en rimelig lang kø.... det var nemlig lokalets eneste toalett.

Tror det heter kanossagang, det vi gikk ned langs køen.... Lydt var det også, fikk vi vite senere.

men skitt au. DEILIG, var det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...