Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 når(hvis) dere leverer barnet deres til overnatting hos besteforeldre sent ettermiddag, når forventer dere å få barnet tilbake neste dag? Er ny i det her:P litt av et spm..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Når vi har avtalt! Det er opp til besteforeldrene, men de spør om vårt behov.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Det må dere jo avtale!? Ja rart spm... Jeg leverer ungene en eller annen gang på dagen, og henter de en eller annen gang. Av og til ringer de og spør om å komme før, andre ganger ringer de og vil være litt til!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Kommer an på om de er hos mine foreldre eller mannens foreldre. Mine foreldre kan ikke bli kvitt de fort nok så der har de knapt overnattet, og de gangene det har skjedd er de tilbake rett etter frokost. Hos mannens foreldre får vi de ikke tilbake før vi blir strenge i stemmen og sier at nå SKAL de hjem, det blir gjerne etter middag neste dag.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Det spørs jo litt hva dere skal. Hvis dere skal på fest trenger dere gjerne å sove litt ut dagen derpå. Vi har bare hatt Mini på overnatting når vi skal på byen, så da har vi avtalt at de kommer og leverer han i to-tiden neste dag (så sliper vi å kjøre dagen derpå!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå