Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Har aldri hatt noe godt forhold til pappa. Han har alltid hatt syklig trang til å bestemme og hersje med meg og søskna mine. misshandler stemor men hun støtter han fult ut... lang historie kort, så sliter jeg veldig psykisk pga han. jeg ønsker ikke lenger kontakt med dem eller søskna mine. nå er de skikkelig forbanna for at dem ikke får ha barnebarna sine, pga dem nekter å bruke seter på dem i bil (eldste er 4år) skryter av at eldste synes det var så gøy når dem kjørte i 130km! smikker om barna på munn/fingre. tar dem hardt i armen om de ikke hører (så hardt at det blir rødt) har alltid fått høre at jeg er uduglig, feit, dårlig mor, hysterisk mor osv.... men nå kommer han med trussler om å melde meg til bv, at dem skal komme hit osv, jeg har sagt jeg ikke ønsker kontakt og kommer til å ringe politi om dem kommer. da fikk jeg til svar at jeg lever i en bobble og har blit gal i hodet! jeg klarer ikke mer! jeg er alene med to unger hele uka for mannen jobber borte, men mannen bryr seg ikke han heller, helt likegyldig... gjør ikke noe annet enn å bare grine!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 vet ikke hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 er dette en sak for politiet, føler meg ikke trygg på pappa, spesielt ikke når jeg er alene med barna.... blir det helt feil å ringe politiet om pappa pultselig står på døra her og hammrer? HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Høres ikke greit ut. Vet ikke helt hvem det er best å kontakte da, men ring for all del poilitiet hvis du føler deg utrygg. Kanskje du burde prate med noen nå om hvordan du har det? Snakke med helsesøster eller noe, hvis du ikke har noen gode venner du kan snakke ut med?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Kjære HI. Ville bare si at jeg forstår deg så godt. Jeg hadde heller ikke tillatt mine barn å være hos en slik bestefar- aldri i verden!! Skryte at de kjører så fort med usikret barn i bil?! nei vet du hva!!!! Det virker som om du har gjort rett valg, barnebarna kan ikke være hos slik besteforeldre. De kan jo true så mye de vil med å sende BV på deg. Hvis du har alt på det rene (at det ikke er omsorgssvikt hos dere f.eks)- så har du ingenting å bekymre deg over. BV kommer ikke fordi bestefaren til barna er bitter.Ring politiet om de kommer, eller om du føler deg truet. Alt ordner seg skal du se. trøsteklem fra ei som heller ikke har en stabil far i livet sitt:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 har fått henvisning til psykolog nå, skal dit neste uke.... skulle vel gått til psykolog mye før, slitt med dette i 12 år nå.... men bedre sent enn aldri.... ja tror jeg kommer til å ringe politi om dem begynner å slå i dører ell lignede siden barna er hjemme.... hi
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Uff. Hva skal en si? Stol på deg selv og magefølelsen din. Ikke la andre, selv om det er din familie, ødelegge selvtilliten din. Du vet innerst inne hva som er rett og galt i denne situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå