Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hva lager dere til barna hver dag? Jeg er såååå kjedelig, brød med ost nesten støtt:(
LilleBamBam+EnTil Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Å, jeg har mange tips!!! Her legger jeg i min "stolthet" i en rik og variert matboks. Hun er nå 16 mnd og barnehagen er strålende fornøyd med maten hennes. * Fiskepudding, fiskekaker * Sukkererter, agurk, diverse bær, gulerot * Kyllingpølser med fullkornspasta og pesto * Hjemmelagde kjøttkaker * Reker eller crabsticks Og det er ofte i tillegg til brødskivene. De smører jeg ofte med følgende utvalg å variere på: Philadelfia, leverpostei, makrell i tomat, kaviar, magerost, kalkunskinke, prim osv. Skaff deg en stor matboks og noen små. Så blir det son en liten overraskelse for de små hver dag
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Å så flink du er Bruker du rester fra middag eller lager du det spes til barnehagemat? Mange gode tips her altså!!! Hi
LilleBamBam+EnTil Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Begge deler. Jeg tar kjøttkake og pastarester og porsjonerer de fra middagen. Men eller er det bare å kjøpe en pakke med pølser eller fiskekaker og fryse de ned i enkeltposer. Litt styr før du kommer i gang, men så går det så greit så. Slipp fantasien løs
Mamman til 2 Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Hei, her kan dere finne masse tips til hva dere kan putte i matboksen til deres små og håpefulle www.going.no/mattips.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå