Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Det hadde jeg. Medførte en blødning på 3,5L og hasteoperasjon. Nå venter vi nr 2 og risikoen er særdeles forhøyet. Med andre ord: jeg kan forvente en ny styrtblødning om jeg velger å føde normalt. De fleste overlever, men det er den lille delen som ikke gjør det. Du som har flere barn og hadde dette ved nr 1, eller du som kanskje bare har en og opplevde dette: Hvordan var det ved nr 2? Vil du ha flere barn? Har du noen senskader etter dette?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Ville bedt om planlagt keisersnitt. Det er dritt å ta ks (har gjort begge deler), men ved forhøyet risiko ville jeg bedt om det uansett. Jeg hadde bare et stetleie, men orket ikke tanken på å selv ha valgt bort ks dersom det skulle skjedd noe med barnet under en vag. fødsel. Sorry at jeg svarer litt på siden, men jeg synes det er viktig at man benytter muligheten til en nær risikofri forløsning når man kan. Vanlig fødsel det det ikke er noen kjent risiko er selvsagt det beste, men alt blir ikke bestandig som man vil.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Hei 12:21 og takk for svar. Vurderer dette sterkt. De anbefaler det på sykehuset, men sier også at det er det siste livmoren min tåler, så da vil de fjerne den i samme slengen (pga fare for livmoren revner). Sukk, noen som vil bytte livmor, hehehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå