Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 ... sett på maken for ei sippeguri jeg er! Er 5+4 i dag, og i natt fikk jeg bare et akutt gråteanfall! Er det hormonene som raser, eller er det rett før jeg går fra forstanden? Alle mulige mørke tanker dukket opp i hodet, og jeg kunne slett, slett ikke la være å grine. Stakkars min kjære, visste jo ikke sine arme råd.. I dag morges hadde jeg totalt dårlig samvittighet, og var ellers smilende glad. ... Skumle greier... Er det andre som har hatt det slik? Håper neste jeg kan skylde på hormonene.. :-S
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Sånn har jeg det også. Hos meg er det hormoner. Jeg får ikke mørke tanker da, men i det humøret jeg er i hadde jeg sikkert fått det om jeg ikke hadde fokusert på å vise mannen at jeg ikke er lei meg. Jeg kan hylgrine, men aner virkelig ikke hvorfor. Stakkars mannen, han blir jo helt satt ut, for jeg er ikke soe sippeguri til vanlig. En gang skjedde det rett etter sex, jeg gråt og gråt, og etter ti min så hadde jeg hysterisk latteranfall. Helt uten kontroll. Det som er viktig for meg er at mannen skjønner at det ikke ligger noe bak. Han kommer og holder rundt meg, og etter litt så får jeg henta meg inn igjen:) Gleder meg til å bli normal igjen:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Åh, herlig å høre.. Jeg er heller ikke sånn normalt... Skal i så fall ha en veldig god grunn :-P Min kjære har allerede døpt det "lillebollesyk". Huff, fikk virkelig vondt av ham.. Satser på det er hormonene som spiller meg et puss. Kan også bli litt i overkant glad. Håper det kommer flest av de glade oppstøtene :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå