Smilefjeset Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hva er favoritten damer? Jeg synes Comfort luxurious silk er bra, men skulle gjerne hørt gode tips om andre som lukter godt!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Neutral parfymefritt skyllemiddel er best. Vil at klærne skal lukte rent og ikke lukte parfyme. Husk at det er mange mennesker som ikke tåler parfyme. Det kan også inbefatte sånne parfymerte skyllemidler.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Bruker også Neutral. Liker at klærne lukter rent og ikke parfyme.
Smilefjeset Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bruker neutral på sengetøyet, men jeg synes det er greit med litt på det andre. Men full dose blir for mye. Jeg er ikke så slink til å tenke over dette med parfyme på meg selv heller, burde nok bli flinkere til det av hensyn til de som ikke tåler sånt.
Regina Phalange Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Blå Softlan.. sniff sniff mmmm :-)
Tante Gustava Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Bruker Neutral. Jeg syns det er greit at klærne bare lukter rent, og ikke har egen parfyme. Spesielt når jeg tenker på all annen parfyme jeg omgir meg med i løpet av dagen; shampoo, balsam, dusjsåpe, body lotion, deodorant, ansiktskrem, parfyme osv. Så da er det goodt at det er noe som ikke lukter annet enn helt rent
solei Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Softlan med vanilla/ orchide. Bare europris som tar de inn nå. Himmelsk lukt.
Vipsenmamma Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Neutral. Klær skal ikke lukte/stinke parfyme. Dessuten er det best for huden.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Liker aller best Comfort Sensitiv.... Ikke så veldig glad i de som lukter sterk parfyme.
Smilefjeset Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2011 Enig! Jeg doserer alltid med mindre enn det som står på flasken, det skal jo ikke ose av lukt c",)
Lemonia Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Vi bruker Blenda Sensitive, den lukter ingenting. Jeg synes de fleste tøymyknere lukter veldig sterkt og lurer på om folk er klar over hvor ille det lukter av dem? Jeg merker det spesielt på barn som ikke bruker parfyme i tillegg. Omtrent alle barna jeg kjenner stinker tøymykner lang vei og det er grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå