Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Sto i dusjen og vaska meg og merka at puppene mine var ekstremt ømme. Fikk med en gang flashback til da jeg var gravid sist for syv år siden, og tenkte; "shit, jeg er gravid"! Mitt høyeste ønske har lenge vært ett barn til, men mannen har ikke villet ha flere. (vi har ett, og var ganske unge da vi fikk han). Dette har vært ett stort problem i forholdet vårt, og jeg har flere ganger tenkt tanken på å gå fra han pga dette, men har valgt å bli. De siste månedene har vi (han!) slurvet litt med prevensjon, og jeg har jo innerst inne håpet litt på å bli gravid. Men nå i sta fikk jeg plutselig helt panikk! Gutten vår begynner jo å bli stor nå, og jeg nyter det, det er mer frihet, og han klarer seg jo mye selv. Vil jeg virkelig ha en baby? Huff, jeg vet jo ikke om jeg er det, og jeg tør ikke å ta en test heller!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jo dette vil du!! Tenk på hvor mye glede dette gir:) Og far snur nok raskt! Dessuten har du en stor storebror som kommer til å hjelpe deg. Går så fint atte!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Det er ikke unormalt å ha ømme pupper mellom eggløsning og mensen selv om man ikke er gravid. Ømme pupper er ikke et sikkert tegn. Når venter du mensen? Vent og se. Enten kommer mensen, eller så tar du en test. Lykke til uansett hva resultatet er.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg hadde mensen for to uker siden (men det var bare litt, og varte bare en dag?). Blir alltid øm i puppene ett par dager før mensen, aldri ellers. Jeg vet at bare en test kan gi sikkert svar altså, ble bare veldig nervøs akkurat nå!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Ta en test, med en gang!! Nå er jeg kjempe spent, hehe
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Dersom mensen din var unormal kort for 2 uker siden ville jeg ha tatt en test.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg tør ikke å teste :/ Er faktisk litt redd for hvordan mannen vil reagere dersom jeg er gravid. Huff! Kan jeg ikke vente noen uker a?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Så lenge det var han som slurvet litt med prevansjonen så er det jo også hans feil. Hadde tatt en test og om den viser positivt hadde jeg fortalt det og sett hvordan han hadde reagert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå