Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg tenker på mat, for eksempel, pynter dere opp hjemme, har dere fest?? vet faktisk ikke hva som er tradisjonell Halloweenmat?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Skal på Halloween-fest med klassen på lørdag. Skal kle oss ut, jodle og drikke vin. Blir artig, håper jeg;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Vi har alltid Halloween fest. I år er det spleiselag. Alle tar med litt Halloween snacks, og så er det party hele natta. Hust er pyntet til det ugjenkjennelige, og vi kooooooser oss! =) Jeg lager mini mini pizzaer som er formet som et skrik ansikt =)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Heromkring feirer ingen halloween, vi har i liket med de fleste rundt oss boikottet denne amerikanske tradisjonen som vi har fått tredd nedover ørene for at handelstanden skal selge effekter og tjene penger.. Vi logrer og følger etter alt som tilbys...;-) Nei takk! Komersiellt vissvass. Gledesdreper....? Neppe - vi har mye morro med mye annet :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Ingen i bygda feirer det på noen som helst måte. Det har de voksne bestemt sammen. Er veldig deilig å ikke få spøkelser og skjeletter på døra. Det er ikke tradisjon generelt her i landet å markere haloween. Men høsttakking er kanskje mer vanlig. Da er det mulig å pynte med gresskar og andre ting som har grodd seg ferdig til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå