Gå til innhold

ikke kjent vesla på ett døgn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det gå ett døgn siden jeg kjente liv i magen min nå har jkeg riktig nok sovet men kjente siste spark kl 22 i går kveld la meg 23 og hu pleier allltid ligge og sparke og dytte rundt på magen min før jeg sovener dette gjor hu ikke i går , det var heller ikke noe i dag tidlig når jeg sto opp heller som det pleier.

når bør jeg kontakte lege/jordmor for og få kjekket dette ut?? er det jeg som er over nervøs er uke 39 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å ringe =) =) =) Lykke til, håper det ordner seg =)

Skrevet

Bare å ringe :) Jeg ringte når jeg var urolig for akuratt det samme... Du vil bli innkalt til en ctg prøve, og de tar deg mer enn gjerne i mot. Du skal ikke gå å uroe deg! Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite! Ring nå, og lykke til =) =)

Skrevet

Takk for svare. alt er sikkert bra, sikkert bare meg som blir over nervøs, vært rutine de 3 siste måndene så bare uvant at hu ikke gjorde det det pleier. satser på at alt er bra jeg å :)

Skrevet

Da syns jeg du skal ringe med engang bare for å forsikre deg om at alt er bra. Jeg har en meget god venn som er gynekolog og han sier at i sånne tilfeller tar de alltid inn til kontroll med engang. Og det gjør de heller 100 ganger for mye enn en gang for lite. Det er bare å ringe direkte på fødeavdelingen der du skal føde. Lykke til!

Skrevet

Ring fødsavdelingen da vil de nok be deg komme inn med en gang.

Skrevet

Ring med en gang - de er der for deg! Og oppdater oss på hvordan det går da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...