Mamman til Sandra Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 nå har det gå ett døgn siden jeg kjente liv i magen min nå har jkeg riktig nok sovet men kjente siste spark kl 22 i går kveld la meg 23 og hu pleier allltid ligge og sparke og dytte rundt på magen min før jeg sovener dette gjor hu ikke i går , det var heller ikke noe i dag tidlig når jeg sto opp heller som det pleier. når bør jeg kontakte lege/jordmor for og få kjekket dette ut?? er det jeg som er over nervøs er uke 39 idag.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Bare å ringe =) =) =) Lykke til, håper det ordner seg =)
HeidiElisabeth Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Bare å ringe Jeg ringte når jeg var urolig for akuratt det samme... Du vil bli innkalt til en ctg prøve, og de tar deg mer enn gjerne i mot. Du skal ikke gå å uroe deg! Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite! Ring nå, og lykke til =) =)
Mamman til Sandra Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2011 Takk for svare. alt er sikkert bra, sikkert bare meg som blir over nervøs, vært rutine de 3 siste måndene så bare uvant at hu ikke gjorde det det pleier. satser på at alt er bra jeg å
frøkenlure Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Da syns jeg du skal ringe med engang bare for å forsikre deg om at alt er bra. Jeg har en meget god venn som er gynekolog og han sier at i sånne tilfeller tar de alltid inn til kontroll med engang. Og det gjør de heller 100 ganger for mye enn en gang for lite. Det er bare å ringe direkte på fødeavdelingen der du skal føde. Lykke til!
Lillevenn33 Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Ring fødsavdelingen da vil de nok be deg komme inn med en gang.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Ring med en gang - de er der for deg! Og oppdater oss på hvordan det går da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå