Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 funnet drømme sengetøyet for gutten min. står i annonsen at det er lite brukt. men vet jo ikke det sikkert. trenger noen råd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Hhe he må si jeg såg for meg et utslitt gammelt dynetrekk i krepp nå.. Hadde vel ikke kommet på tanken å se etter brukt sengetøy. På den andre siden - tenk når man bor på hotell feks. Hva har ikke skjedd i akkurat den sengen du sover i... Så hvorfor ikke...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Har forstått at babyer helst ikke skal arve madrasser og sengetøy og slikt. Men er gutten din blitt litt større, så går det helt sikkert finfint. Personlig ville jeg nok ikke gjort det, men så er nok jeg litt hysterisk på brukte ting.....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 uf fisj...tenk om de har spydd/tisset o.l på det? jeg er litt for "fin" til å kjøpe brukte sengetøy:P
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Det er madrasser babyer ikke skal arve, fordi det kan danne seg skadelig mugg i dem. Sengetøy er ikke farlig, og det kan kokvaskes. Sier som en over her, tenkt på alt sengetøyet på hoteller eller sykehus har vært med på! Barnesengetøy er det neppe noen fare med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå