Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hva gjør dere ut av den? Vi skal ha familie på besøk, ganske mange voksne og noen barn (mellom 1-10 år). Pynter dere? Hva slags kaker? Trenger forslag, har ikke feira barns bursdager før vi.. =)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Har litt bakedilla, så her blir det en fin sjokoladekake, det er jo stort sett alltid en hit. Skal også ha vafler og is. Aller først serveres det pølser!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Feiret med familie (er 3 jevnaldrende barn i familien). Pyntet med ballonger og serverte sjokoladekake, marspiankake, muffins, gelè og rundstykker. Kaffe, te og smoothie. Dagen etter hadde jeg noen venninner og deres barn på "reste-fest" :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Den skal vi feire om et par uker Hadde tenkt å invitere bare familie, da blir vi 10-12 stk, men nå har et par venninner med barn vist sin interesse, så da blir det kanskje å be de også. Jeg skal pynte med rosa lys, duker og masse ballonger Jeg skal lage taco-kyllinggryte med tortillachips, dip, salat og hvitløksbrød. Så baker jeg en marsipankake med rosa marsipan + en brownies. Smågodt, chips, gele og vaniljesaus. Kanskje is Besøket blir klokken tre for at barnet skal ha mest mulig glede av det! Er veldig spent på hvordan det blir mtp ettermiddagsluren! Men gleder meg veldig
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Vi feiret på selve dagen med besteforeldre og tante+onkel. Noen dager senere feiret vi med 3 småbarn (to naboer og en venninne med jevngammelt barn). Bakte en sjokoladekake og hadde tilgjengelig litt smoothies, fruktpure og etc. Vi gjorde ikke noe spesielt ut av det annet enn at vi hang opp ballonger i stua og sang bursdagsang.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Vi hadde familien på besøk. 15stk. serverte muffins, sjokoladelangpanne, og en oreokake. Hadde i tillegg pizza om folk var sultne, eller som et alternativ til det søte. Serverte og chips, men det er fordi at min familie er vant til det. Pyntet bordet, og litt med ballonger for gøy, ikke noe spes tema, men litt pynt hadde jeg jo.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Første bursdag innviterte jeg bare nærmeste familie og kjøpte en masipankake på bakeriet. Pyntet ikke med ballonger eller noe, begynte ikke med pyntingen før vi innviterte barn fra barnehagen. Vi gjorde ikke så mye av det, for han skjønte jo ikke at han hadde bursdag. Men det var koselig alikevel.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Det er jo helt klart en stor dag, så vi gleder oss vi også! Vi skal ha det midt på dagen, så 1-åringen er mest mulig opplagt, og tenkte derfor å ikke servere mat. Kaker og gele og sånn? Og ha masse ballonger! Ellers er/var jeg liksom litt blank på om man skal gjøre noe mer ut av det. Tusen takk for svar! Hører gjerne fra fler om hvordan dere gjør/gjorde det. HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Du trenger egentlig ikke gjøre mer, enn du allerede har tenkt, ut av det. Barnet (og de andre ungene) vil nok stå i fokus mesteparten av tiden og det blir sikkert en kjempe fin feiring:-) 09:20
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Da blir det kaker og ballonger! Og kanskje en liten bursdagshatt Tusen takk alle! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå