Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har fått regning, men trodde alle konsultasjoner relatert til graviditeten var gratis. Det har det vært i mine andre svangerskap...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Noen steder tar de betalt for materiell i forbindelse med blodprøvetaking(evt annet lab.utstyr). Selve konsultasjonen hos lege skal være gratis, såfremt du ikke går privat da, da blir det noe annet. Ta kontakt med legekontorer for å høre om de har gjort noe feil.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Alt somhar med svangerskapet å gjøre, skal være gratis. Du får nevne det der.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 det er gratis så lenge det er svangerskap. privat koster... UL er gratis (svart/hvit 2D), 3D koster penger.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg betalte for utstyr under svangerskapsdiabetestesten. Det kom vel på 60 kroner, tror jeg. Ellers var alt gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå