Gå til innhold

Hvor lenge etter p-pille slutt ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det å bli gravid etter at du sluttet på p-pillen? Jeg har gått på pilla nå i 7 år, og planlegger å slutte rundt nyttår:) ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 1/2 år etter at vi sluttet ble vi gravide med ei nydelig lita jente:)

Skrevet

Det tok litt over 7 mnd før jeg ble gravid. Hadde da gått på p-pilla i 4-5 år. Men hadde problemer med usabil syklus, og på UL viste det seg at jeg har bakovervendt livmor, så kan være derfor det tok litt tid før spira satt.

Lykke til med prøvingen etter nyttår!

Skrevet

Første forsøk. Gjelder alle tre.

Skrevet

9mnd. :) hadde gått fast på ppiller i 4år.

Skrevet

Første gangen tok det 3 mnd, hadde da gått på pilla i 9 år.

Andre gangen testet jeg positivt 3 uker etter at jeg sluttet, må ha fått en eggeløsning med en gang og traff blink.

Tredje gangen tok det 3 mnd.

Fjerde gangen var svangerskapet overhodet ikke planlagt, men hadde en måneds pause da jeg sluttet med minipillen etter amming og skulle begynne med p-piller ved første mens, den kom ikke ;)

Skrevet

Brukte p-pille i 12-13 år. I løpet av litt over 2 år var jeg gravid 3 ganger, den siste gangen endte det godt og vi fikk ei nydelig jente! :-)

Skrevet

Eh....vet ikke om du vil høre dette. Men det tok 5 år for min del. Og en haug med hormonkurer

Skrevet

Det tok meg ca 8-9 mnd etter pilleslutt;)

Skrevet

Begynte på pillen når jeg var 16.

Glemte de når vi reiste til kreta når jeg var 23 så da ble det en uke uten, og jeg glemte de når jeg kom hjem. Fikk en mens, så ble den borte igjen, og da var noen flyttet inn i magen;) Så nesten 2mnd fra slutt til gravid!

Skrevet

6 mnd med "halvhjertet" prøving. Altså bare slappet av og koste oss, telte ikke dager eller tok el. tester eller noe sånt.

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillene 6 mnd før vi begynte å prøve. Ble egentlig ganske raskt gravid, men mistet. Tok så 7 mnd før jeg ble gravid igjen.

Så 1 og 4 mnd etter at jeg sluttet ble jeg gravid. Men vet ikke helt om det var p-pillene som var skyld i det.

Skrevet

Ble gravid ca 6 mnd etter p.pille slutt :)

Skrevet

Første gangen tok det 2 mnd, andre gangen tok det 8 mnd.

Skrevet

9mnd etter slutt ble jeg gravid:o)

Skrevet

Et par uker.. det vil si sex sikkert 10 +/- ganger ;P Hadde da gått på de i 3 år ca

Skrevet

Tok 2 måneder, hadde sex hver dag i 1 måned og det funka :)

Skrevet

Tok ca 5 mnd, men vi prøvde ikke å bli gravid. Hadde vi prøvd, hadde det sikkert skjedd fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...