Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Likefør jeg slo opp, merket jeg at jeg mistet følelsene. Og samtidig havnet jeg på sykehuset, det var mye inn og ut. Nå, 2 år etter kommer han med at jeg nok var utro med han, de mnd jeg var syk, siden jeg var så stille...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Ja du hadde nok syke tanker også da?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, henger jo med det! SYK, på SYKEhuset, SYKE tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå