Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg hørte noen strofer av Åge Aleksandersens "Så gla' i dæ" før i dag, og kom til å tenke på at dette var "vår" sang da vi ble sammen, den og "Det vackraste" med Cecilia Vennersten. Begge vekker gode minner, og gir meg en forelsket følelse i magen.. Hva er "deres" sang?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Det er en sang, den er vel kanskje ikke vår i den forstand, men den helga vi bestemte oss for at vi ville ha barn, gikk vi på konsert, og en av de første låtene ble presentert som den han (vokalisten) skrev da han fikk vite han skulle bli pappa. Så ble på en måte vår sang :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Har flere. Er litt musiklask og veldig opptatt av musikk. Så på sett og vis har jeg en egen soundtrack of my life. Og siden jeg ikke kan styre den helt så inneholder den faktisk mye møkk. Feks Rosa Helikopter, den gikk på radio akkurat i den tiden min førstefødte ble født. Og Backsreet's back (?) som tar meg rett tilbake til russetida når jeg hører den. Jeg har en sang eller låt for hver periode/omveltning/epoke i mitt liv, noen ganger flere.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Jada, en litt utypisk en. Dizzee Rascal med "i love you" Sjekk ut på spotify - den er bra!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 "Total eclipse of the heart" faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå