Gå til innhold

Faen, der tok tørketrommelen kvelden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det passer veldig dårlig nå 2 mnd før jul :(

I fjor var det noen som skar opp dekket på bilen vår når vi var å kjøpte juletre og da måtte vi ut med 5000 for nytt dekk .

Det er sure penger rett før jul ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det svir! Er livredd for at kjøleskapet skal ryke nå. Det er 14 år gammelt, og har hatt et par streike-episoder nå den siste tiden. Som alenemor til 2 er det ikke mye ekstra i måneden i tilfelle slike ting oppstår.

Skrevet

Nei, det svir veldig akkurat nå :(

HI

Skrevet

Men altså, man MÅ jo ikke ha tørketrommel? Det er ikke et år siden vi kjøpte vår engang. Så hvis du ikke har råd nå, venter du. Ønske deg til jul, kanskje? I hvert fall et bidrag?

Skrevet

Sjekk med ekspert og elkjøp om du kan få det på avbetaling. Jeg kjøpte en vare til 5000kr på ekspert, betalte kun 300 der og da som utsettelsesgebyr, og betalte så ned det jeg kunne pr mnd, helt rentefritt.

Eneste potensielle catch er om du overskrider avtaleperioden uten å ha betalt inn hele beløpet, for så blir det svindyrt for deg, siden rentenivået er veldig høyt. Jeg betalte alt inn i god tid, (tror det var 12 mndr) og det kostet meg da kun de 300kr ekstra som jeg nevnte tidligere. Anbefaler det veldig, om du kan stole på deg selv med jevnlig betaling da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...