Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hvor lang tid tar det fra lege timen til man eventuelt får henvisning til ultralyd? Og er dette grunner nok? : Små blødninger som kommer og går? Rosa, rødt og brunt? Skiftning av graviditet tegn? Har ikke hatt tegn på halvannen uke. Engstelse av at noe er galt pga over nevnte punker? Dette har pågått i ca 2 uker Og jeg blir gal. Har time hos lege til onsdag. Jeg er 9 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 jeg har fått ultralyd samme dag/dagen etter som jeg har vært hos legen når det har vært snakk om blødning...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Spør om å få med henvisnigen selv, så ringer du opp til der u skal ta ultralyd. Pleier å gå fortere den veien. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Men er dette "god" nok grunn til og få ultralyd? Eller vil de bare ta blodprøver? hi
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 at mor er utrygg skal være grunn nok, de pleier å ha lav terskel! Men har du vrang lege, så bruk blødning eller evt smerter i siden/lysken...(siste kan være tegn på xu) da pleier de å være raske på å sende deg videre. "Gravide kan få tidlig ultralyd som svangerskapsomsorg dersom det er en medisinsk grunn til å gjøre undersøkelsen. Det kan være medisinsk grunn dersom kvinnen føler uro for at svangerskapet ikke utvikler seg normalt." ref. http://www.bion.no/2011/03/debattmoete-fremtidens-fosterdiagnostikk/
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Tusen takk for svar. helt i begynnelsen av svangerskapet tok jeg også ritalin. Sluttet så fort jeg fant ut av det. Men alikevel. Så jeg er også bekymret pga det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå