Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Er lenge siden sist jeg gjorde det.. Men hadde en skikkelig oppskakende episode i går og har en ellers TØFF hverdag alene med trassige små så i kveld trengte jeg rett og slett bare og koble ut.. Så la meg få det..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Kos deg:-) Selv har jeg brukt det eldgamle shopping-trikset som terapi. Det funker alltid!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Ja, er midt i en skikkelig stressende prosess selv om dagen, så det kan være litt godt å ta et glass vin og senke skuldrene litt utpå kvelden. Skål:-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Åh, jeg gleder meg så til å drikke vin igjen, bare kose meg hjemme med levende lys, vinglasset og spotify!! Men jeg ruger og det skal jeg i 7 uker til Kos deg masse.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 vin kan være godt det for å roe ned å kose seg litt, men nå er jeg gravid, så blir pepsi max istedet
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Masse lykke til dere som er gravide:)) Er godt med pepsi max og;) Det jeg vansligvis drikker og! Men no koser jeg og vinen oss littegranne ja;) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå