pandabjørn Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Er det noen som har tatt ul av blæra si? og hvorfor gjorde du det? var hos legen i dag til kontroll for å se om jeg fortsatt hadde UVI, noe jeg ikke hadde jeg er veldig plaget med UVI så legen sendte en henvisning til ul av blære hva som kan komme ut av det kan jo bli spennende kan legge til at jeg kan lekke litt hvis jeg hoster eller ler..jeg klarer ikke å knipe
Fire småtroll Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har hatt både ultralyd og bilder av blære, nyre og urinveier pga blærekatarr. På det meste hadde jeg 10-14 infeksjoner i året og var veldig plaget. De ville se etter cycter, innsnevringer e.l. som gjorde at det ble stående urin, samlet seg bakterier e.l. Men de fant ingenting galt og jeg måtte bare leve med at jeg lett fikk blærekatarr. Lykken var at jeg revnet fremover da jeg fødte mitt første barn, revnet forbi urinveisåpningen og fremover. Jeg ble lappet sammen og har ikke hatt en eneste uvi siden, nå er det over 11 år siden! I følge legen hadde jeg nok en anatomi som gjorde at bakteriene lett kom opp i blære, men etter fødselen var anatomien såpass forandret at det var vanskeligere for de å finne veien opp til blæra
3 er nok! Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har hatt det fordi jeg etter snart to svangerskap ikke klarer å tømme blæra mi ordentlig. De ville se hvor mye væske som var igjen uten å sette kateter på meg, for de mistenkte at de ikke fikk tømt den da heller. De hadde rett; blæra var ikke tømt, men får ikke gjort noe med det før jeg er sikker på at jeg ikke skal ha fler barn. Broren min hadde UL av blæra i forbindelse med en feil i nyrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå