Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hvis din mann hadde vendt deg ryggen og sagt at han ikke elsket deg mens du stod midt i et svangerskap, du hadde flyttet ut, og etter et halvt år ville han ha deg tilbake. Hadde du klart å tilgi han? Hva om det ikke var første gangen det skjedde, ville du klart å stole på han igjen? Finnes det noen solskinnshistorier, hvor det tross en trøblete fortid, har fungerte igjen?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Tid leger ikke alltid alle sår, men tid lærer oss å leve med dem.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Visst jeg VIRKELIG elsket han og visste at han var den "rette" så hadde jeg nok klart og tilgi han.. Men ikke før han hadde besvist for meg på alle måter at han MENTE det og at det ikke vil skje igjen! Du vil nok ikke glemme.. men kansje klare og tilgi? Alt kommer ann på omstendighetene og hvordan fremtiden blir..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Vanskelig, veldig vanskelig. Mulig jeg hadde greid å tilgi, men jeg hadde aldri glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå