Gå til innhold

Feirer dere bursdagen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener da ikke med nærmeste familie, men med venner?

Har ei venninne som feirer alle årene sine. Hun inviterer alt av kjentfolk. Vi ler litt av henne for det blir lite interessant å sitte der med et kakestykke og se et voksent kvinnfolk pakke opp gaver.

Så i en anne tråd at det var teit at voksne sluttet å feire sin egen bursadg bare fordi de var voksne.

Jeg synst det er teit at voksne føler et behov for å feire seg selv jeg da. Kan forstå jubilanter og med nærmeste familie, men skulle jeg ha gått i bursdagsselskap til alle voksne jeg kjenner så hadde det ikke vært mye tid til annet.

Vil jeg samle venner -så tar jeg det en dag de ikke føler et press for å gi meg en gave. Ja,ja vet mange vil si at gave ikke betyr noe, men man må da gi noe når man bli invitert til en bursdag. Jeg er ikke gjerrig - synst bare det er litt komisk med voksne som inviterer til kaffe og kake fordi dem blir 32år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviterer ikke venner, kun familie. På jobben vet de ikke at jeg har bursdag engang..

Blir noe annerledes når jeg har rund dag da. Men det er lenge til..

Skrevet

Haha nei! Men kjenner ei som gjør det. Hun er 31! :P

Feirer dagen med god middag og kake som mannen min og ungene fikser til meg! Og ofte en film og mye snop for å avslutte dagen. Kos <3

Skrevet

feirer litt med familie, koselig å spise litt kake og prate litt, er jo ikke såå ofte man ser hverandre, så en fin anlednign til å treffes.. pluss at svigermor synes vi skal feire litt da.. ellers blir det ikke så mye med veninner, men vi pleier å stikke innom hverandre en liten tur med gave og ta en kjapp kopp te, og skravle litt... veldig uhøytidelig, men koselig.

Skrevet

Hehe, kun med nærmeste familie ja ;) knapt det også egentlig...

Men her kommer vel snart noen og blir provosert av innlegget ditt, fordi bursdager er jo for voksne også! ;-D hihi;)

Skrevet

HAhahahaha dib på sitt beste! :P

Skrevet

Feirer bare runde tall...kun med venner:-)

Skrevet

Jeg elsker å ha bursdag og feirer hvert år. Alle trenger en middels god grunn til å kunne spise kake og da er bursdag en fin ting:-)

Skrevet

Nei, kan hende jeg inviterer nærfamilien til kaffe og kake, men da har jeg virkelig slått på stortromma..

Om jeg er på jobb på bursdagen min (har ofte ferie på den tiden) tar jeg med kake, vi kan aldri la en kakeanledning gå fra oss på jobb i helsevesenet. Vi trenger sukkeret for å fungere etter pausen...

Skrevet

Har ikke feira bursdag med venner siden jeg var 11-12, tror jeg:)

Jeg er snart 36 nå:) Får finne på noe når jeg er 40;)

Skrevet

Jeg feirer fødselsdagen min med fammilien og de nærmeste vennene mine. Jeg drar til dem også. Synes det er hyggelig jeg.

Skrevet

Inviterer kun familie. Venner har jeg ikke feiret bursdag med siden jeg var tenåring, tror jeg... :) Reiste utenlands på 30-årsdagen, men får se hva jeg gjør når jeg blir 40... er heldigvis noen år igjen enda.

Skrevet

Jepp- feirer bursdagen min hvert år :-) Lager kake og ber hjem nærmeste familie og noen ganger de nærmeste venninnene på kaffe eller vin- forventer dog ingen gaver. Er 29 år.

Skrevet

Ja. Middag og kake med nærmeste familie. Jentefest første fredag etter bursdagen. Da serverer jeg alltid tapas og bøttevis med vin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...