Gjest sug lut Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Hvem sa til ellers søte unge menn på ca 22 at de ville kle bart? Sånn pusete liten smal tredvetalls strek av en bart som går fra munnvik til munnvik, en sånn ikke-tro-jeg-ikke-er-mann-bart som egt bare oppnår det motsatte? Stakkars stakkars raringene, hvem skal fortelle dem dette? Og blir det noe på dem tross barten, og hvorfor?
bIomstre Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Pat Healy bart? (grøss) http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/04/gcelebrities/Pat_Healy-2.jpg Sette opp "Alle elsker Mary" gratis for 22-årige menn på Colosseum?
Gjest amandine Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Fy! Usj! Stygge bilder i hodet. Urk!
Gjest sug lut Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Nettopp! Bare litt sånn bittelitt lenger enn på bildet og litt myk, lizzom - og gjerne blond, uæh. Gratisvisninger høres ut som en mulig framgangsmåte, faktisk.
Gjest amandine Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Blond må jo være enda verre! Skikkelig pub-bart! Usj usj usj stakkar villedete sjel det er rett og slett ikke annet enn ufikst! Og man kan bli (hør her: Skikkelig fint uttrykk fra mannens dialekt) ufjelg av mindre.
Gjest sug lut Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, blond er def ufjelg-gjørende, ingen kan ha blond bart. Og egt kan ingen under tredve ha bart, det ser bare ut som de har kledd seg ut for å se voksne ut. Men hva er det som gjør dem plutselig poppis nå? Har sett opptil flere uavhengige tilfeller, veldig bisarrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå