Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har mine feil, jeg går i den ene fella etter den andre og gjør alle de tingene jeg sverget på at jeg aldri skulle gjøre når jeg fikk barn. Men spør du sønnen min så er jeg verdens BESTE mamma, han ville ikke hatt noen andre enn meg uansett!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Enig med deg! Jeg har verdens 3 fineste og beste småtasser som synes jeg er best i verden, spesielt når vi gjør noe som er litt uteom det vanlige... Så jeg har det bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå