ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 hvoor lenge varer de? siden det er vokse kant på? skal kjøpe det i julegave, men lurer bare litt
min_lille+en spire Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke mye erfaring med den annet enn at datteren min har fått en nå. Hun er str 86 og fikk den i str 92. Den er stor til henne nå, men kan jo brettes godt opp. I tillegg er det jo brettekant på den fra før, så jeg er sikker på at den ihvertfall kan brukes neste vinter også.
Desembernisse Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Buksene er helt suverrene. Bruker dem hele tiden på vinteren under kjoler, skjørt og dresser. Eldste snuppa mi på 4 skal begynne på 3 vinteren med si. Da må brettekanten brettes ned! Første vinteren brukte vi brettekanten, pluss litt kledelige rynker:) Er utrolig fornøyd med buksa.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 2 år har barna her brukt buksene nå. To av tre har revnet i skrittet (tre forskjellige barn), bortsett fra dette er vi superfornøyde:-)
Fuglemamma <3 Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Vi har brukt det fra de var 1 år og er strålende fornøyd!! anbefales på det sterkeste! jentungen har sin på tredje året nå, den er lappet på det ene kneet, men like god som alltid
Fru.Vestavind Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Veldig fornøgd med dei buksene! Har blir dei brukt til dei er utslitt, dvs då blir dei reparetre og satt lapp på, for dei er så suverene! Har ikkje hatt noko problem med revning i skrittet, som ei over nemde. Men, det har gått hol på nokre kle, pga aktiv bruk;)
Emil & Røra Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Veldig fornøyd. Kjøp dem stoore. De er smale men elastiske og kan brettes godt opp. Min datter på 3 år (str. 104) bruker nå den samme som både broren og hun selv brukte som 1 åringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå