Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er gravid i uke 33. Formen er veldig bra, har ingen plager bortsett fra litt trøtt. Jeg har trent hele svangerskapet, noe jeg gjør fremdeles. Men så lurer jeg på hvor lenge jeg kan holde på med det. Noen som vet? Jeg løper 1/2 time omtrent hver dag, enten ute eller på tredemølle. Så lenge alt kjennes normalt ut, og jeg ikke får noen kynnere eller magevondt er det ok å fortsette da?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Kan ne så lenge du vil, så lenge du ikke får nedpress som vedvarer eller sterke, regelmessige kynnere Trenet selv helt frem til dagen før fødsel
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Så lenge du er i fin form og ikke plages av det kan du fortsette helt frem til fødselen!
Stina <3 Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Dette spurte jeg legen min om og hun sa at jeg kunne trene så lenge ikke kroppen sa stopp... Har hørt om de som har trent samme dag som de fødte, satser på det jeg og ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå