Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Skal ha halloweenfest hjemme på lørdag, og har kjøpt inn en god del til dekorasjon osv, samt drikkevarer og snacks. Men er det noe jeg ikke tenker på? Lyst til at det skal bli noe anna enn en vanlig fest. Vi blir vel ca 15-20 stk, har noen tips til drikkeleker f.eks? Og evnt andre ting dere måtte komme på
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke så mange tips, kanskje lage en "blodig punsj", eller sjekke ut noen morsomme oppskrifter på halloweensnacks, som grusom fingermat osv Jeg skal også ha fest og har ikke kommet så langt i planleggingen, bortsett fra at kostymet er klart, haha Kan jeg spørre hvordan du skal dekorere, hva du har kjøpt inn og hvor? Og noenlunde pris?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg kjører på med enkel dekorering. Klipper strimler av søppelsekker å henger opp øverst i dørkarmene, sånn at de rekker ned til hodehøyde omtrent, gresskarlykter. Kjøpte en fontene på coolstuff.no som jeg skal ha punch i, 300 kr også kjøpt litt "ekkelt" godteri, som øyeepler osv, mesteparten på nille, der har de mye anna også, godterispann, spindelvev, lysestaker osv.. Handla en del der og betalte ca 250 kr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå