Gå til innhold

greit å delamme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er OK for babyen om mor ammer og gir MME, feks ammer på dagen og gir MME om kvelden/natten? Eller kan dette gjøre barnet forvirret eller urolig på noen måter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ungen tar flaske så er det ikke noe problem, bare du har mme til faste måltider.

Skrevet

Gjelder 5 uker gammel baby da:)

Skrevet

Ja, men da er det hvertfall ikke noe stress, siden ungen er godt inne i det å ta brystet. Bare ungen tar flaska med en gang, er det ikke noe problem, om h*n derimot tuller med flaska, ville jeg unngått det, endte selv opp med flaske barn på unge nr 2, fordi hun ikke forsto flaska, helsesøster sa jeg bare skulle fortsette til jenta tok flaska. Joda, når ungen var 3 mnd, så nektet hun å ta brystet, så måtte starte å pumpe for å å gitt henne mm.

Skrevet

Da jeg lå på barsel så ammet jeg mens jordmor ga sønnen min mme ved siden av. Ikke på flaske, men på sånn greie som du doserer medisin på. For jeg hadde veldig lite melk og mme mettet gutten.

Fikk beskjed fra dem at jeg kunne gi mme ved siden av når vi kom hjem, for sønnen min var under 2,5 kg. Så måtte ikke vente til sønnen min var 5 uker for å gi mme.

Skrevet

Min ville til slutt bare ha flaske, han var da 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...