Gå til innhold

Dårlig samvittighet, rotete hus og nyfødt baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stresser noe inmari, jeg har en liten baby og synes huset er rotete hver eneste dag nå, jeg vet ikke hvordan de andre får det til med perfekt rydda hus hele tiden med en liten en, har et barn fra før av som går på skolen og en mann som jobber fra 8-6 hver dag itillegg er jeg selvstendmig næringsdrivende og sitter og svarer på mail osv ganske mye om dagene.. Så ammer jeg, sover lite om natten.. Men huset er et kaos, klær må vaskes hver dag og det går fint, men jeg må lage mat osv hente datteren min på skolen levere hun..

Skulle ønske jeg fant system i dette "kaoset".. Mannen er kjempeflink å hjelpe til når han kan, han jobber jo mye også.

Noen med forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Dropp jobb, la rotet være til mannen, og pust gjennom nesen - noe er viktig og noe er ikke,

Skrevet

Hvis du har råd, så skaff deg hushjelp. Det er lov selv om du er hjemme.

Skrevet

Det er unntakstilstand i heimen med en nyfødt... Ikke stress med rotet den første tiden;) Du får struktur i hverdagen når babyen får litt fastere rutiner;)))

Skrevet

Jeg vil bare på det varmeste anbefale deg å ta en titt på nettsiden flylady.net

Jeg har fått et helt nytt liv etter å ha lest der og fått mailer derfra. Det høres litt søkt ut til å begynne med, men jeg har virkelig fått et ryddig hus med klesvasken tatt, middager på bordet hver dag og blir ikke sliten av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...