Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Barnet mitt på 6 hadde stappet en pk mikropopp i mikroen og satt den på 20 MINUTTER, da jeg kom inn på kjøkkenet etter 5 min i ett annet rom, så var hele kjøkkenet røyklagt og det var vanskelig å trekke pusten der inne. Det sved i nese , munn og øyne. Har fått luftet ut, men lurer på om barnet og meg skulle hatt en sjekk på legevakten, eller er det kanskje overdrevet redsel å tro at vi har tatt skade av røyken vi har pustet inn? Noen som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Overrasket meg egentlig at det ikke stod "kjøkkenet mitt brenner. Bør jeg ringe brannvesenet, eller tror dere jeg klarer å slukke det selv først. Noen med erfaringer"
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Tak for svar:-)det gik så bra, brukte et badehonkle og redet sitvasjonen
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Det går helt sikkert fint med dere begge, men er du i tvil kan du jo ringe legevakten og høre hva de mener om saken
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Vordan gik det me Ørna di?????????
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Ørna har det bra, vi fikk luftet godt,luftveiene har sluttet å svi og vi reiner med at det går bra
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg hadde en brann i ovnen og jeg dro for å sjekke lunger, da disse skal veldig fort bli veldig skadet. Jeg endte for øvrig opp med annengradsforbrenning i halsen, noe som er noe av det mest smertefulle jeg har vært borti.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Man skal ikke REGNE med at det går bra. Får barnet ditt en kjemisk lungebetennelse så er det veldig alvorlig. Ta en sjekk hos legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå