Gå til innhold

Stakkars dere kommende ammende mødre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv ammet mens jeg har vært i full jobb, uten å ta noen ekstratime som det påstås at vi utnytter her

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10015061

Det er så mye stress og meninger rundt amming allerede, kjenner en stor medfølelse for dere som skal takle dette, og da helst som supermammaer, fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå ..nå ble jeg ENDA mer frustrert over uttalelsene her... steike ta altså!

Han skjærer jo søren meg alle over en kam her!! Jeg ammet dattra mi mer enn morgen og kveld til hun ble 1 år.. først da gikk jeg over til morgen og kveld.. Men siden NESTEN ALLE (ifølge han) slutter å dagamme når ungen er 6 mnd..så kan vi drite i det..

Han oppfordrer til å droppe ammingen til fordel for jobb.. og så skal vi ikke få ammefri om vi velger å jobbe heller....

Jeg blir kvalm! IDIOTmann...

Skrevet

Han?? Ehh, det er en dame som har skrevet dette. HUN heter Elisabeth Moen

Skrevet

Oi..nå er jeg den første til å unskylde meg her...

Jeg bomma totalt! Var alt for rask...

Beklager virkelig...Men jeg syns det hun skriver er på viddene uansett.. hun drar alle over en kam...

Skrevet

Du skjønner at hun er ironisk og frekk mot Lysbakken? Om du har lest noe av henne før du skjønner du det.

Moen er en bra dame. Morsom er hun også.

18:24

Skrevet

For å klage litt på vg her nå, så er det bilde av Lysbakken og det er faktisk ikke så lett å vite at dette er irono. Så en utrolig dårlig gjennomtenkt artikkel!

Skrevet

Du må jo lese hvem som skriver artiklene du leser. Det er ofte slik at bildene i avisen ikke er bilder av de som skriver, men av de som omtales.

Dårlig gjennomtenkt? Den er faktisk veldig god.

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg ikke har lest mye av henne før..

Men jeg klarer ikke å se ironien i det hun skriver... ? Mulig jeg er fjern nå...

Men for all del..om det er ment som ironi til hans uttalelser så skal jeg klappe for henne...

Enig med anonym under her.. Forvirrende... med bilde av Lysbakken osv.. Men det unskylder ikke det faktum at jeg ikke leste godt nok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...