Bira Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Var til tidlig ultarlyd uke 12 i dag. Ble veldig trist etter dette, fosteret hadde en uvanlig stor blære , fylte store deler av abdomen til babyen ... Gynekologen har henvist meg til Riksh. Skal dit på om ett par dager.. Leser om dette på nettet - og er ikke særlig oppløftende. Har fra før en sønn som har vært mye syk og plaget med urinveiene .... Orker ikke tankene på å få en syk baby med alt som følger .. Noen som har liknende opplevelser , er så lei meg ! Var ikke dette jeg hadde tenkt ....
4skatter Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Det var trist å høre... Håper alt ordner seg! KLem
magica78 Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Så trist å høre, jeg har ikke noen liknende opplevelser, men håper det er noe som kan gjøres noe med. Mange tanker til deg:)
dr@gen Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Huff, ikke bra med slike nyheter nei. Håper det er noe som kan gjøres noe med. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå