Gå til innhold

litt frustrert mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et barn fra tidligere forhold, et barn som har adhd og trenger retningslinjer og faste rammer og rutiner..... Faren til dette barnet er et helt kapittel for seg når det gjelder lovbrudd, trusler og løgner.

Nok om det.

Fikk banret hjem etter samvær med far, gikk greit. Så fortalte barnet at de hadd e vært på besøk hos .... et vennepar av de, et par jeg kjenner fra den tiden jeg var sammen med far.

Barnet kunne da fortelle at mannen i huset hadde skutt inne med luftgevær! "Og mamma, jeg måtte dukke for kulen kom i retur!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du spør om men du bør jo snakke med far da...

Det er vel retningslinjer for håndtering av luftgevær også?

Ekkelt spør du meg!!

Skrevet

Jeg vet allerede hva far kommer til å si... jeg kommer til å bli bedt om å slappe av og å holde kjeft .... slik som da jeg sa fra de tre gangene han kom å hentet barnet Uten bilstol...... (ene gangen tok barnet selv ansver og kom inn til meg å hentet vår bilpute)

...og andre episoder

Skrevet

Bare frustrert... og lurer på hva faen jeg skal gjøre...

Skrevet

Ta kontakt med familiekontoret og hør med dem. Evt. ta kontakt med barnevernet og slik at du kan kutte ned på samvær.

Skrevet

Han ønsker jo mer samvær... og kommer med trusler ang. det...

Og barnevernet, ja de har jeg snakket med... men føler ikke jeg får gehør ang. min bekymring for miljøet rundt far... (narkotika, tyveri m.m.)

Skrevet

Stå på , ikke la han få Mere samvær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...