Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er lite sosial og klarer ikke alltid og engasjere meg sosialt. Jeg har en tendens til å se ting fra utsiden og har aldri sett gleden i mye av typiske "dame" ting, dvs snakke om menn, sexlivet mitt. Jeg er veldig privat, ingen ser meg gråte og jeg deler lite av meg selv. Jeg er derimot flink til å lytte så mange betror seg til meg. Jeg ønsker å endre dette, hvordan kan jeg bli mer "med", ikke bare se ting fra utsiden? Håper noen kan hjelpe meg med noen gode råd :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Hva liker du å snakke om? Hva er interessene dine? Kan du melde deg inn i en klubb eller i en forening? Jeg er veldig sosial, men liker heller ikke så snakke så mye om "typiske" jente-ting som gutter, sex, sminke osv. Så jeg vrir ofte samtalen inn på ting jeg liker å snakke om og som vet at de andre også liker å snakke om. Kan du klare å gjøre noe slikt? Bruk dine sterke sider og spill på dem. La folk se hva du er interessert i og vri samtalen litt til der du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå