Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Har en liten jente på 3 uker som sover myyye:) Lurer på hvor mye er normalt, hun våkner litt hver 30-40 min så sovner hun igjen, noen ganger er hun våken 1-2 timer og sover en god stund.. Så sover hun gjennom natten våkner hver 3-4 time for å amme så sovner hun..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Er vel 16-20 timer som er normalt. bare nyt det, plutselig er det over :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 hva er det folk klager over med nyfødt baby da? at det er så mye stress og mangel på søvn?? skjønner ikke jeg:) synes dette her er lett jeg
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 He he, bare vent til ungen er tre måneder. Ting har en tendens til å endre seg da skjønner du... ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 helt normalt. Men det er nok like normalt med de som sover 4 timer og gråter i 20. Så noen har faktisk all mulig grunn til å være slitne.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer med sovebaby!! Selv var jeg ikke så heldig; fikk en gutt som sov 9 timer i døgnet til han var 4 mnd, og kun klarte å sove oppå meg eller faren sin... Utrulig slitsomt! Barnevogn og bil gikk ikke, da var det ramaskrik.. Nå når han er 6 mnd har det endelig løsnet litt, og han sover 12-14 t per døgn og er en mye mer blid og fornøyd gutt Endelig kommer jeg meg ut av huset, etter 6 mnd med kolossalt søvnunderskudd! Så du har hatt flaks, og jeg håper flaksen fortsetter Ps: ikke skryt for mye om hvor lett det er til slitne mødre med mer slitsomme babyer, for det et tøft å høre om sovebabyer når man selv har et lite privat helvete
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Enig med hun over her, den arrogante holdningen der ville jeg holdt for meg selv...ikke alle har en sovebaby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå