@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 24. oktober 2011 #1 Skrevet 24. oktober 2011 Har lammeskinnspose, men tenkte å kjøpe en voksipose, men trenger jeg egentlig det? Noen som vet hva som er best?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. oktober 2011 #2 Skrevet 24. oktober 2011 Hvis du allerede har en lammeskinnspose så hadde jeg ikke giddi å kjøpt en voksipose! Selv sverger jeg til voksi classic posen, men det er bare fordi jeg fikk den av mamma til førstemann for 7 år siden og jeg bare liker den utrolig godt!!! Men så er jeg venn med måten å brette og knyte på også.... =) =) Vi har begynt å få ganske kalde vintre her og da må jeg ha noe som holder på varmen og da vet jeg at jeg kan stole på voksien (er det -15 ute så har jeg lammeskinn under + dress på babyen nedi posen også)
Tuddeli Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har både lammeskinnspose og en voksi urban. De er begge mer enn varme nok :-) Måtte bytte lammeskinnsposen da den jeg hadde ble for kort til eldstemann, men ellers har den fungert utmerket i de svært kalde vintrene som har vært på østlandet siste par år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå